Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 2 noiembrie 2013

A fii sau a nu fii fatalau


                                         
       Potrivit Mediafax, un copil a fost agresat in repetate randuri de un coleg de clasa iar tatal acestuia cere dreptate....politia, binenteles, urmeaza sa demareze o ancheta...bla, bla, bla. Mai multe aflati aici: Mediafax
       Pana aici am inteles, stirea e stire, tatal e ultragiat..ok..bravo. Problema mea,  tata de baiat fiind la randul meu, e urmatoarea: Omul asta ce vrea sa creasca, un
papagal firav si plangacios sau un viitor barbat? Intelegeam daca era agresat de un copil mult mai mare, de un grup de copii sau mai rau de un adult....insa in cazul asta reactia de mironosita a tatalui mi se pare demna de o curva virgina. Copii sunt poate cele mai viscerale fiinte umane si asta pt ca inca nu au la activ 15-20-30  de ani de indoctrinare intru respectarea normelor sociale si legale. Copii nu au inca bine stabilite limitele binelui si ale raului si se comporta fix dupa instincte sau dupa ce au chef in momentul ala sa faca....tu ai jucaria aia, eu o vreau, te lovesc/imping si ti-o iau.De ce? Pentru ca pot.
         Deci cu asa generatii de parinti ramoliti si total deconectati de realitatea dura dinafara facebookului, blogurilor si a internetului in general ce sa ne mai miram de noile valuri de adolescenti pentru care luarea bacului  e o realizare majora si nu o formalitate, ca si carnetul de conducere de exemplu. Generatii care o dau tot mai rau in bara pe partea cu educatia si surprinzator fac exact la fel si pe partea cu sportul, astfel viitorul suna bine: minte ioc, sanatate mai rau, performante sportive zero.
         In incheiere va spun rationamentul meu raportat la situatia asta, bun rau nu stiu, dar sigur mai pertinent decat al fatalaului astuia: In cazul in care agresorul e de aceeasi varsta sau varsta apropiata prefer sa-mi vina copilul acasa cu buza sparta si ochiul vanat si a doua zi sa-i rupa aluia un scaun din clasa in cap decat sa vina plangand sa ma duc la scoala ca un coleg i-a facut bubu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu