Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 26 octombrie 2013

Xiaomi Mobile

           




                De ceva vreme ma tot uit la compania asta. Fondata in 2010 cu un scop clar, se pare, de a da maselor telefoane ultraperformante la preturi mult sub concurenta. Inca nu am avut ocazia sa pun mana pe un terminal de-al lor dar intentionez sa cumpar un Xiaomi Red Rice in noiembrie cand o sa revina pe stoc. Ati ghicit, baietii astia nu reusesc sa produca pe cat de repede vand. Saptamana trecuta au lansat MI3 si au vandut peste 100.000 de unitati intr-un minut si ceva si asta avand in vedere ca Mi3 este modelul lor de varf, avand camera Sony de 13mpx, 16GB memorie, ecran 5 inch si ultima versiune a procesorului Snapdragon 800....toate astea si inca multe ce nu am rabdare sa le enumar aici pentru 329 USD.
               Intrebarea mea este:Cati dintre voi ati renunta la brandul pe care il folositi si indragiti de o buna bucata de timp, presupun, pentru un asemenea terminal?Pentru mai multe informatii despre gama Xiaomi, preturi si descrieri amanuntite a fiecarui model dati click pe acest link: Xiaomi, preturi si mai multe informatii - va trebui sa folositi google translator pentru ca e link spre pagina lor spaniola pe care am gasit-o ca fiind cea mai completa.
                      
                     De asemenea aveti un hands on video mai jos:
                       
                         
                  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu