Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 26 octombrie 2013

Ufc Fight Night: Machida vs Munoz





            Sa incep aventura mea in blogosfera in forta, zic. Si mai in forta decat cu un post despre UFC nu-mi trece prin cap cum. Ei bine, da, sunt fan MMA, mi se pare un sport extrem de complex, dur si unde e nevoie de o vointa de otel pe langa niste atribute fizice foarte contondente. Asta daca esti luptator in aceasta organizatie...ca MMA pot practica si eu si tu si ciobanul din reclama aia la Vodafone.
             Revenind insa la aceasta gala, ce credeti, care pe care? Machida tocmai a coborat de la 205 lb la 185 lb, zic eu foarte insiprat, din punctul meu d evedere el fiind clar un luptator de aceasta categorie chiar daca a concurant cu foarte mare succes la 205lb. Munoz este o bestie, chiar daca a trecut de curand printr-o perioada nasoala (depresii grave, s-a transformat practic intr-un balon de la atata mancat).
              Cred ca meciul va fii unul echilibrat, sper sa vad un Machida mai putin plictisitor, insa daca ar fii sa pariez chiar daca as vrea sa castige Munoz cred ca la final cel cu mana ridicata va fii Machida.
              Ross Pearson de asemenea se afla pe Main Card, care e intotdeauna o veste buna deoarece este tipul clasic de hooligan englez asa ca meciul lui ar trebui sa fie de asemenea de mare angajament.
               Pentru mai multe informatii dati click pe acest link: ufc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu